روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نگاره روژان

شب یلدا و اتلیه

1399/1/15 10:36
نویسنده : پريسا
257 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا بود و چون وسط هفته بود نه جایی رفتیم و نه دل اینو داشتم که توی خونه بچینم. اما وقتی دختر توی خونه باشه دیگه این حرفا نیست.🤭😂

روژان خانم زنگ زدن به باباییه همیشه در صحنه که "بابایی میشه یکم خرمالو و انار بگیری و هندوانه!!!!

اخه شب قبلش از تهران اومده بودیم و خسته بودیم چون در مسیر برگشت همه نیاسر خونه باغ عمه مهران بودند.ما هم اونجا رفتیم و به نوعی شب یلدا رو یه شب قبلش دورهم برگذار کردیم.

با این حال بلند شدم و به خاطر اینکه دیدم اشتیاق داری رفتم تا کمی بساط شب یلدا رو جور کنم . اخه بابایی ساعت 7 به بعد میومد و دیگه دیر میشد اگر میخواست بره خرید کنه.

رفتم شیرینی و هندوانه و خرمالو و پفک و ... گرفتم.البته بعدا دیدم بابایی هم بنده خدا زودتر اومده بود و مقداری چیزی خریده بود.

خلاصه کلی خوشحال شدی و البته با کمک هم چیدمان کردیم.

لباس مخصوص شب یلدایی که داده بودم بدوزن کمی گشاد بود و نمیتونستی بپوشی و دادم که برات درست کنند.حیف.

اینم چندتا از عکسای نیاسر و شب یلدا

اینجا قشنگ خسته ی راهه بچه ام و پریشون 🤒

و حالا رفت لباساشو عوض کرد و مرتب😊

کلا با داداش امینش کلی شیطنت میکنه و عمو حسین هم که موهاشو از پشت میکشه😂

مثلا عموم میخواسته یه عکس خانوادگی بگیره🙄

دیگه میریم داشته باشیم شب یلدا در خانه و به درخواست روژان خانم😁

تزئین هندوانه به سبک روژان

دیگر نگران هندوانه شب یلدای خود نباشید....

انرا به روژان خانم بسپارید😍

اینها هم عکس های آتلیه برای شب یلدا و کریسمس از روژان جوووون خودم

یعنی فوق العاااااااااااااااااااااااااده ایی عزیز دلم

پسندها (1)

نظرات (0)