روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نگاره روژان

تولدهای مردادی هاااااااااااااااااااا

1398/6/5 9:28
نویسنده : پريسا
292 بازدید
اشتراک گذاری

باز مرداد شد ماه زیبای من . با اینکه ماه گرمیه و منم گرما رو دوست ندارم امااااااااااااااااااااااا عاشق ماه مردادم.خیلی دوسش دارم. چون سه تا تولد توشه .

تولد ابجی پریچهر - خودم (مامان پریسا) و مامان جون فرح.

اول تولد خاله بود و کلی سوپرایزی امسال داشتیم واسش چون یک هفته زودتر قرار گذاشتیم بریم بیرون و وقتی رفتیم دیگه دیگه......😉 .با دوستاش هماهنگ کردیم و رفتیم غار رستوران و کلی خوش گذشت.

اینم از کارت دعوتمون

قربون اون ژست یه وریت برم من

تولد من هم که تو با ابجی پریچهر رفتین و کادو برام خرده بودی با پس انداز خودت . و چقدر قشنگ بود و من دوسش میداشتم. و مامانی و بابایی که کلی زحمت کشیده بودن.

آرام جااااااااااااااااانم

فرشته کوچک من

و اخر سر هم تولد مامان جون فرح.

سایه تون بالای سرمون مستدام

اخه قربون اون چشمات برم من.لوووووووووووس من

اینم از عروسک زیبای من

 

پسندها (4)

نظرات (3)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
13 شهریور 98 12:47
اگه میشه دنبالم کنین💖
پريسا
پاسخ
بله حتما
عمه فروغعمه فروغ
20 شهریور 98 11:37
تولدتون مبارک 😘 همیشه شاد باشین در کنار هم 🌹
عمه فروغعمه فروغ
20 شهریور 98 11:40
تولدتون مبارک😘 شاد باشین در کنار هم🌹