روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

نگاره روژان

کلاس موسیقی

1395/10/28 8:32
نویسنده : پريسا
256 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره کلاسی که میخواستم واست پیدا کردم .خیلی علاقه به موسیقی خوانندگی و انجام حرکات موزون داشتی و از اونجایی که واقعا میدیدم به اهنگ و موسیقی علاقه نشون میدی و از خودت ابتکارات خاصی به نمایش میذاشتی تصمیم گرفتم در یه کلاس موسیقی ثبت نامت کنم.

موقع ثبت نام از اقای مسئول درخواست کردم اول کلاس رو نشونت بده تا ببینی.وقتی وارد کلاس شدی کلی ذوق کرده بودی .میگفتی ماماااان میخوام اینو بزنم .ماماااااان میخوام اینجوری بخونم.مامااااان چرا برام از اینا نمیخری تا توی خونه بزنم.ماماااااااانخنده  بوس الهی قربونت برمبغلمنم گفتم چشششششم تو بیا سر کلاس یاد بگیر حتما برات میخرم.قربونت برم من.

روز اول هم که رفتی سر کلاس کلی خوشحال بودی با بچه های جدیدی دوست شدی.ترنم مهراد انیسا و...

خلاصه که هر هفته یه نقاشی با یه شعر و اهنگ داری که باید طبق اون شعر نقاشی اش رو هم بکشی.فوق العاده هستی دختر قشنگم.

اینم یه سری از شعر ها و نقاشی هات

شعر: شکلات

شکلاات خوشمزه اس میخورم همیییشه ، من مسوااک میزنم قبل از خواب همییییشه.

شعر : ساعت

دینگ دینگ  دنگ دنگ دینگ دینگ دنگ ،ساعت هی میزنه زنگ.

آفتاب در اومد پاشو خورشید میگه بیدار شو.

دینگ دینگ  دنگ دنگ دینگ دینگ دنگ ،ساعت هی میزنه زنگ.

 

شعر:ترن قشنگ من

ترنم قشنگه ،توش پر از پلنگه ترنم تن میره تن میره تن میره شیفو شیفو دود دود شیفو شیفو دوووود.

ترنم کوچولوس توش پر از آلبالوس ترنم تن میره تن میره تن میره شیفو شیفو دود دود شیفو شیفو دوووود.

ترنم ملوسه توش پر از عروسه ترنم تن میره تن میره تن میره شیفو شیفو دود دود شیفو شیفو دوووود.

رو تاق ترنم یه اهو نشسته ترنم تو کوهه تو دشته تو راهه شیفو شیفو دود دود شیفو شیفو دوووود.

کنار راننده اش یه خرگوش نشسته ترنم تو کوهه تو دشته تو راهه شیفو شیفو دود دود شیفو شیفو دوووود.

شعر: زاغی کجایی؟

زاغی کجایی؟ اون بالا رو درختا

ماهی کجایی؟ تو آبیای دریا

بارون کجایی؟ اون بالاها تو ابرا

خورشید کجایی؟ تو صبح زود فردا

شادی کجایی؟ تو آوازا تو سازا

اینم از فعالیت های کلاسیتخندونک

پسندها (1)

نظرات (0)