روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

نگاره روژان

عکسای خودمونی

1395/10/1 12:01
نویسنده : پريسا
488 بازدید
اشتراک گذاری

چندتا عکس های پراکنده با موضوعات مختلف

موش قشنگ من

 

اتاق شلوغ پلوغ نازگلم

از اونجایی که خیلی دنت دوست داری هر دفعه میریم سلمان چندتایی سهمت هست که برداری.گاهی هم که ویژه مخصوص شما میریم خرید و هر چی دوست داشته باشی توی سبد کوچولویی که مخصوص بچه هاست میریزی و پر میکنی.فدااااااااااااااااااااات بشم من

ژست های فشن روژاااان

چند روز خوووووب با خاله های خوب

بام شهر و تاب بازی

روستای زیبای نشلج (یه روز برفی زیبا)

قربون اون اشک های قشنگت برم من که تو چشمات برق میزنه

در هوای برفی یه چایی زغالی با خاله ها و خانواده مهرباااااان

کلا هر مدلی و هر لباسی که بهت میااد اینجام مثل همیشه ماااااه شدی

اینم عکسایی زیبا از یه شهر زیبا با کوه های قشنگ

وروجک من،دختر قشنگ من، خیلی دوستت دارم

یه عکس از موهای طراحی شده توسط خودت با مداد رنگی هات

عزیز دلم زانوهاشو بغل کرده

اینقدر این عکسو دوست داشتم که حیفم اومد نذارمش

یک روز برفی عاااااااااااااااااالی و قشنگ و مفرح در دره پریان

اینم یه عکس هنری وقتی داشتیم با هم کلی بازی میکردیمو میخندیدیمخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)