روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نگاره روژان

نذري خونه عمه مهران

1393/10/13 16:01
نویسنده : پريسا
401 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و خوب خودم

خيلي دوستت دارم. دوست داشتم الان به سني بودي كه باهم ميرفتيم بيرون باهم پياده راه ميرفتيم و حرف ميزديم . تو از دوستات ميگفتي از اتفاقات پيش اومده در طول روز و من هم از كار و مشكلات و موفقيت هاي پيش روم تا بتونيم واسه هم كمكي باشيم عزيز دلم.

من جز تو هيچ كس رو ندارم. تنها دلخوشي من تو زندگي براي زنده موندن و تلاش و به ترقي رسيدن فقط خودتي.

از اين حرفا كه بگذريم به اين ميرسيم كه هفته پيش خونه عمه مهران نذري داشتن گوشت لوبيا. ما از صبح رفتيم اونجا خيلي باحال بود. پاي ديگ رفتيم هم زديم. با بچه ها بازي كردي.ماشالا خيلي شيطوني كردي.

چند تا عكس از اونجا ازت گرفتم كه فقط بدوني كه خيلي ماهي که تو پست از آبان تا بهمن 93 گذاشتم.

خيلي چابكي عزيزم.همه دوستت دارن. چه كارا كه باهم نميكنيم چه بازي ها كه با ابجي پريچهر نميكني. تو نقاشي هات چيا كه نميكشي.قشنگ با نقاشي هات حرف ميزني.شبا واسم قصه ميگي.قصه شنگول و منگول.قصه مامان پريسا.قصه پيرزنه.شبا ميگي يه سايه درست كنيم بعد بخوابيم. از بچگي سايه بازي رو دوست داشتي. يادش بخير.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)