روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

نگاره روژان

تهران و برج میلاد و کاربازی

1398/4/17 7:27
نویسنده : پريسا
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

قبل از عید 98 بود رفته بودیم برای خرید عید. چون من میدونستم که قرار بریم تهران و از طرفی خرید کردن مورد علاقه تو نیست (البته همراهی و راه رفتن) به خاطر همین من واسه اینکه تمام زمانی که تهران هستیم حوصله ات سر نره ، بلیط کاربازیا واست گرفتمو بعد از اینکه خودم با خاله رفته بودم خرید کردم بردمت کاربازیا که توی برج میلاد هست. اولا که کلی ذوق کردی برج میلاد رو دیدی. از اینکه چیزی رو که توی تلویزون دیدی رو الان واقعا میبینی. بعدشم که رفتیم کاربازیا کلی خوشحال شدی و چندتا بازی کردی. اول ازمایشگاه رفتی بعد پلیس شدی بعد رفتی اشپزی و بعد هم رفتی اتش نشان شدی.

اولا که خودم برام خیلی جالب بود فضا و محیطش. دوما اینکه بچه های کوچولو کوچولو اومده بودن بازی میکردن و ادم خنده اش میگرفت. مثل این ادم کوچولوها.😅

چقدر عمیق داره فکر میکنه🤔😂

صورت خود روژان خانم

در حال پرسش و پاسخ هستند🙃

یک عدد پلیس کوچک

این کوچولوها گروه بیمارستانی هستند

ایشون هم اقای پست چی

این هم استودیو خبر

راستی یادم رفت عکس پیتزای اماده بذارم.

اینم از پیتزای روژان خانم که خیلی هم عالی بود.

جاب اینه که اونجا یه برگه دارند که روانشناسی میشن بچه ها در هر بازی و نهایتا یه نمره ایی داده میشه و ابیته این رو هم بگم که توی هر بازی به شما چندتا کارت میدن که در اخر کار شما میرین بانک(مثلا اون کارتها پول هستند) و بچه ها توی نوبت میمونن و حساب باز میکنند و ...

در کل تجربه خوبی هم برای من و هم برای روژان بود.

قراره دفعه بعد که روژان میره حتما استودیو خبر رو بره و بیمارستان رو 🙂

 

پسندها (2)

نظرات (0)