روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

نگاره روژان

تور چیمه و تور فریزهند

1397/8/21 14:50
نویسنده : پريسا
700 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از داستان تولد و ایناااااااااا دوتا جمعه رفتیم روستای اطراف با یکی از تورهای شاد کاشان.

اولین جمعه روستای چیمه رفتیم. تا حالا اصلا اسمش رو هم نشنیده بودم. خیلی زیبا بود و قشنگ . پر از درخت های چنار و برگ های پهن زرد رنگ که اصلا یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین.یه اکیپ شاد و جوون که کلی هم تو باهاشون شاد بودی هم اونا دوستت داشتن.

روابط اجتمااااااااااااعی که عاااااااااااااااااالی . اصلا تو فوق العاده ای جیگرم

دو هفته بعدشم که خاله نمیتونست باهامون بیاد ولی من و تو با همرفتیم فریزهند که دیگه این روستا از چیمه هم قشنگتر بود و رویایی.

زیاد توضیح نمیدم عکساشو میذارم تا لذت ببرین.

 

روستای زیبای چیمه

دختری بر درخت تکیه دادهچشمک

رفتی توی جمع اونا که باهاشون هم صحبت شی و شااایدم برقصی که یهو منو دیدی دارم ازت عکس و فیلم میگیرم.

اینجا اومدیم عکس با برگ درختا بگیریم.میخواستیم برگا رو بریزیم هواااا و بهد عکس بگیریم که خوشگل بشه.

خیلی تلاش کردیم.

اینکه نشد.....

اینم نشد...........

بازم نشد...................

تا بالاخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره بعد از کلی عکس گرفتن این بد نشدخندونک

بعد خسته روی برگها ولووووو شدی.این شکلی

عاشق این پلکهای چشمتم

اینجا هم تنها وسط اون حجم برگ زیبااااااااااااااااااااا

اینم دوست داشتم بذارم. قشنگ بود خب

اگه تونستین روژان رو پیدا کنین!!!!!!

رفته اونجا کلبه درختی درست کنهزیبا

اینجا از بس بدو بدو میکردی افتادی و کلی گریه و از این حرفا که مبادا من دعوات کنم. خلاصه اولش بغلت کردم بعد گفتی میخوای خودت راه بری. بعد گفتی یه چوب برات پیدا کنم.

خلاصه میلنگیدیخنده و راه میرفتی تا اخرش نتونستم جلوی خندمو بگیرم که یهووووووو...............

این شکلی اومدی سمتمتعجب

خدایی اینقدر حال پاهات خووووب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد قهر کردی

اینو ببینید چقدر خوشگله .

مثل موجودات فضایی میمونه.

اینجاست که باید گفت

الله اکبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

روژان مثل بقیه دخترا که اونجا عکس در وسط جاده میگیرفتن اونم اونجا نشست و .........

اینجا هم بهم گفت مامان من رو به بیرون میشینم و بیرونو نگاه میکنم تو ازم عکس بگیرسکوت

گفتم سیاه افتاد کاملا .گفتی خب باشه نیمرخ ازم بگیرتعجبسوت

 

روستای خیلی خیلی خیلی خوشگل و رنگارنگ فریزهند

.

اینجا مثلا از من داری عکس یگیری از اون عکس هنریااااااا

این برگارو پیدا کردی میگفتی عکس بگیرم ازت.بعد دیگه همه جا باخودت میبردی

معرفی میکنم از سمت چپ:   

برگ پهن شماره یک 

روژان مثلا خواب و رمانتیک(چشاشووو)

برگ پهن شماره دو

روژان و پارتنر های برگش با هم میرقصنخندونک

بفرمایید چایی زغالی

اینجا اومدی عکس بگیری برگا گذاشتی کنارت مثلا تزئین عکس. 

یهو اب زد زیر برگ و .... قیافه روژان....

من واست از اب گرفتم. دقیقا قیافه ات مثل اینایی میمونه که بچه اشونو از اب گرفتن و یه ارامش بعد از استرسی دارن.

اخه چشمات چی میگه................

همسفر گیتار نواز

هر كجا هستم ، باشم،

آسمان مال من است.

پنجره، فكر ، هوا ، عشق ، زمين مال من است.

چه اهميت دارد

گاه اگر مي رويند

قارچهاي غربت؟

 

دم هایم را می شمارم بر روی برگ های خشکیده که انگار با هرگام من به رقص در می آیند

روژان موقع برگشت و رانندگی

و این هم یک عکس بسیاااااااااااااار زیبا و پر از رنگ

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 مرداد 98 12:34
چه عکس های قشنگی 😍😍
خوش باشین همیشه😘😘
ممنون میشم به وبلاگ منم سربزنین🤗🤗💛💛
پريسا
پاسخ
مرسی عزیزم.حتما سر میزنم🙂