روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

نگاره روژان

اذر93

1393/9/23 15:50
نویسنده : پريسا
342 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوب و قشنگ خودم

روژان عزييييييييييييييييزم

فوق العاده اي. باهوشي تيزي و زبلي . هرچي بگم كم گفتم. فوق العاده قشنگ حرف ميزني و به درستي و در جاي مناسب جواب ميدي.

گاهي اينقدر حساب شده جواب ميدي كه واقعا آدم ميمونه كه دو سالته عزيزم يا بزرگتري؟؟!!!

هفته پيش كه خونه خاله ليلا بوديم داشتي با ابوالفضل بازي ميكردي كه خيلي بامزه و خنده دار بود. سيب بهش دادي اونم بهت سيب داد.دستشو ميگرفتي ميگفتي بيا ناناي كنيم. اونم بغلت ميكرد ميگفت عزيزم. خلاصه كه كلي از دست شما دوتا همه تركيده بودن از خنده. عاشق خاله ليلا و پرديس هستي.

خونه كه هستيم ميگي بريم خونه خاله ليلا بخوابيم.

گاهي هم ميگي بريم خونه مرضيه.

خلاصه كه دركت فهمت بسيار زياده.شرايط رو درك ميكني . به جرات ميتونم بگم كه همه چيو ميفهمي و زشت از خوبي و پاكي به درستي تشخيص ميدي. محبت حقيقي رو ميفهمي.بغل

چه كارا كه باهم نميكنيم. از قصه شعر قرآن خوندن،حركات موزون، نقاشي كشيدن و مامان بازي كردن(البته تو اين مورد مامان جون خوشكله باهات خيلي عياقه و بازي ميكنه باهات) و ....

شعراتو ديگه به طور كامل ميخوني و من هيچ كمكي بهت نميكنم خودت همه رو ميخوني.

جالب اينكه وقتي ميبرمت پارك خودت روي تاب شعراتو ميخوني و اطرافيان نگاهت ميكنن و مثل من لذت ميبرن.

اتاقتو پر از عروسك كردم واست از در و ديوار و سقف برات آويزون كرده بودم. وقتي اومدي تو اتاق خيلي ذوق كرده بودي عزيزم. مدام ميگفتي اينو ميخوام اونو ميخوام. چشمات برق ميزد.

يه گوشه هم برات لوازم التحريري درست كرده بودم كه جمعه به جمعه كلكسيونش كامل ميشه.قه قهه

 

پسندها (1)

نظرات (0)