روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

نگاره روژان

يك سال و يك ماه و 20روزگي

1392/9/17 8:12
نویسنده : پريسا
212 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و ملوس خودم.

عزيزم

تا بهت ميگفتيم"يا علي" دستاي كوچولوي تپلت رو روي زمين ميذاشتي و ميخواستي بلند بشي.

چهارشنبه 92/09/13 شب بود. بهت گفتيم "يا علي" كن مامان. دوباره همون كارو كردي و بلند شدي وايسادي.بعد خودت شروع كردي چندتا قدم برداشتي كلي ذوق كرده بودم. فوري به بابا مجتبي گفتم دوربينو بياره. اما امان از تو، عزيزم.تا دوربينو ديدي نشستي. ولي خيلي من خوشحال شده بودم. خيلي بامزه تاتي ميكردي.

ديشبم كه شنبه بود. من و مامان سوري خونه بوديم. بلند شدي وايسادي و چندتا قدم برداشتي. يعني عرض يه فرش 9 متر رو چند بار پيش من اومدي و برميگشتي پيش ماماني.

عزيزم،خيلي دوستت دارم. خوشحالم كه سالم و سلامتي و درعين حال بامزه و شيطون. اينقدر بوست كردم و  سير نشدم. تازگيا خيلي فيلم بازي ميكني. الكي گريه ميكني. خودتو اين طوري لوس ميكني.بهت ميگم مامانو بغل كن بعد سرتو رو شونه هام ميذاري و خودت ميافتي بغلم. واقعا لذت ميبرم. راستي دايره لغاتت خيلي بيشتر شده. بذار بنويسم كه چه چيزايي ميتوني بگي.

اول اينو بگم كه خيلي بامزه خودت ميگي"يا علي" بعد بلند ميشي با زاويه 120درجه مي ايستي.

ماما - بابا-دد-به به- نه- بله-اينه-تا-تاتي-عمه(البته كامل نميگي)-ب ب-ميو ميو-پپه-و كلمه هائي از اين تيپ.

قربونت بره مامان كه خيلي شيطون و بانمك و بامزه اي عزيزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)