روژانروژان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نگاره روژان

مهر 99

1399/11/29 12:28
نویسنده : پريسا
640 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز

چمدانی از خاطره است…

من…

و پاییز …

سالهاست پیچیده‌ایم به هم…
و…
چـــــــــه قــــــدر خــــــــــوبـــــــــ است

کـه پــشــت در های بـسـتـه ی

زندگــــــیــــــــــم …

یـــک

“پاییز

یـــک

مهر

دارم…

به عشق تو زنده ام دختر زیبا روی من

**************

هنوز کرونا هنوز ملاحظات بهداشتی باز باعث شد که نتونیم امسال هم تولد با حضور دوستات بگیرم.

اما مگه میشه نخوام برات خاطره بسازم

دختر کفشدوزکی که دوست داشتی

کیکشو خودم درست کردم

و کادو هایی که فوق العاده دوسشون داشتی

کادوی مامانی و بابایی

و بالخره امسال اولین تبلت رو کادو گرفتی

عمو حسین و زن عموجان هم که مهمون ما بودند

امسال خاله رودابه ما رو خیلی خیلی خیلی غافلگیر کرد .ساعت 9شب بود که دیدیم زنگ در خونه به صدا در اومد و وقتی رفتم دم در واقعا شوکه شدم.دهنم باز مونده بود. و تو چقدر گریه ی ذوق کردی .قربون دل مهربونت بشم من.

مرسی خاله رودابه عزیز

این عکس بماند به یادگار با اوضاع کرونا و ماسک

فاصله اجتماعی سعی شده در حداکثر کادر دوربین لحاظ بشه

این همون لحظه ایی هست که واقعا غافلگیر شدیم😍

امسال یه سوپرایزی دیگه هم داشتی

مرضیه و زن دایی سارا و شیما توی باغ واست کیک و کادو گرفته بودند

اونجا هم خیلی خوشحال شدی

دستشون حسابی درد نکنه

عاشقتم که هر کدوم از عکسات پر از احساس و یکی از یکی قشنگتر

بازم تولدت مباااااااااااااااااااااااارک جون من

***********************

اینم چندتا عکس از هوای زیبای دره پریان

و اینک پیام محبت امیز دخترم به من

"تو مغز منی🧠قلب منی❤️🫀شش منی🫁بینی منی👃🏻گوش منی👂🏻چشم منی👁️👁️دندون منی🦷زبان منی👅لب منی👄نفس منی🧘🏻‍♀️دست منی✋🏻✋🏻پا ی منی🦵🏻🦵🏻جیجر منیییییی❤️❤️❤️❤️"

شما باشین نمیمیرین واسش؟

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)